.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 7 شهر مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل در شهرهای بابل، آمل، سوادکوه، محمودآباد، بهشهر و گلوگاه تعدادی شکارچی غیرمجاز را دستگیرکردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله در حین گشت و کنترل در منطقه آشوراده از ده شکارچی غیرمجاز هشت قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه دو قطعه فلامینکو، 10 قطعه مرغابی و یک قطعه چنکر و سه فروند قایق پارویی کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت و کنترل در شهر امیرکلا از یک فروشنده متخلف لاشه 88 قطعه پرنده کشیم را کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت‌زنی در مناطق صعب‌العبور و بالادست جنگلی این شهرستان یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و لاشه دو راس خوک دستگیر کردند.

در گلوگاه نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر در حین گشت‌زنی در حاشیه تالاب یک شکارچی غیرمجاز را به همراه 1قبضه سلاح شکاری، 34 عدد فشنگ و لاشه یک قطعه مرغابی دستگیر کنند و در ماموریت دیگری در منطقه هزار جریب ماموران یگان محیط زیست ۱۴ عدد تله (لتی) مخصوص زنده‌گیری قرقاول را جمع‌آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی سنگ درکا از سه شکارچی غیرمجاز 3 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در سوادکوه نیز ماموران یگان این شهرستان در حین گشت‌زنی در منطقه تیراندازی ممنوع لفور یک شکارچی غیرمجاز را حین شروع به شکار همراه با 1 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد نیز در حین گشت و کنترل در اراضی شالیزاری سرخرودسه رشته دام هوایی را جمع‌آوری کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.